Kedd
2017-Okt-24
04:56:37
Főoldal
Trident
MINDEN AMI STAR TREK Üdvözöllek Vendég | RSS Regisztráció
Belépés
Honlap-menü

Körkérdésünk
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 257

Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Trident osztály



Trident

Típusa:
Cirkáló
Elkészült egységek:
USS Trident
Plusz 19 hajó épült, 15 megsemmisült a Domínium háborúban, 5 maradt szolgálatban
Építési időszak:
2375
Méretek:
Hossz: 349.97 méter
Sugár: 180 méter
Magasság: 135 méter
Szintek száma: 38
Tömeg: 660.000 tonna
Legénység: 275 fő

Fegyverzet:
10 db VIII-as típusú fézerágyú, teljes kimenet 17.500 TeraWatt
Védelmi rendszerek:
Közepes kapacitású pajzsrendszer, teljes kapacitás 742.500 TeraJoule
Standard duránium/tritánium burkolat
Standard szerkezeti integritás mező
Sebesség:
Normál utazósebesség: 6-os fokozat
Maximális sebesség: 8.6-os fokozat
Erősségi index (Galaxy osztály = 1.000):
Sugárfegyver tűzerő : 350
Torpedó tűzerő : -
Fegyverzet hatótávolsága és pontossága : 250
Pajzs erőssége : 275
Burkolat erőssége : 50
Sebesség : 680
Harci manőverezhetőség : 12.500
Összesített erősségi index :
250
Diplomáciai fokozat :
kb. 3-as
Élettartam: 15 év
Felújítási időszakok:
Minimális: 6 havonta
Standard: 1 évenként
Jelentős: nincs adat


A Griffinhez hasonlóan ez is a "Frankenstein flotta" tagja. A Csillagflotta a Domínium háború idején a lehető legmagasabbra akarta emelni a hajók számát, ezért úgy döntöttek, hogy megpróbálják reaktiválni a korai Excelsior osztályú hajókat, amelyeket már kivontak a szolgálatból. Amíg ezek közül számos hajót sikerült újra aktív szolgálatba helyezni, addig a legöregebbek az évek alatt komoly szerkezeti leépülést szenvedtek a hajtómű-szekciójuk szerkezetében. A Csillagflotta el akarta vetni ezeknek az reaktiválását, de egy fiatal tervező azt javasolta, hogy használják fel a tökéletes Excelsior csészealj-szekciókat és gondolákat és illesszék hozzá más hajókhoz. Robertson admirális elfogadta a tervet. Az első hajóhoz, a USS Tridenthez, a tervezők teljesen eltávolították a hasi borítást két Excelsior csészealjról, és a kettőt összeillesztették. Az első lett a hajtómű-szekció, ide került a vízszintes reaktormag. A kedvezőtlen szubtérmező geometria komoly gondokat okozott, ezért a sebességcsökkenés kiküszöbölésére egy harmadik gondolát is felszereltek. A különleges kialakítás számos problémához vezetett, pl. a széthúzott hajótest kiterjesztett szerkezeti integritás mezőrendszert igényelt, stb. Azonban a Tridentek különlegessége azok a nehézségek voltak, amelyeket a belső gravitációs mező okozott. Az alsó szekciót a felsőhöz képest megfordították, de nem volt idő arra, hogy megfordítsák a szintek elhelyezkedését. Így nem kevesebb, mint a hajó fele "fejjel lefelé" volt. A probléma megoldására a két szekció között két szintet használtak, amelyekben szabadesés volt. Turbóliftek haladták át ezen a zónán, amelyek helyzetet változtatták áthaladáskor, és ezek segítségével "fordulhatott meg" az ember. A Tridentek a sebesség és manőverezés terén egyenlők lettek egy standard Excelsiorral. Hasonló volt a hatótávolságuk is, de korlátozott volt az érzékelő-rendszerük, mert hiányoztak a hajtómű-szekció érzékelősorai. A Tridentek fegyverzete az Excelsiorok csészealj-szekciójának fegyverzetével egyeznek meg. Egyetlen Trident sem hordoz fotontorpedót.

A testvéreikhez hasonlóan a Tridentek is bizonytalan jövő elé néznek. Nagyon valószínű, hogy a háború után minden hajót kivonnak a szolgálatból.

Mini-chat


Copyright MyCorp © 2017